Monday 13 May 2013

Skincare Dnars - Pek Percubaan Normal/Jeragat








Bagi yang sedang mencari pek jimat inilah set yang bersesuian..Pek Percubaaan...Set ini sesuai untuk Kulit Normal dan juga Kulit Jeragat. Terdapat 1 sabun beras, 1 sabun kolagen, 1 krim malam dan juga 1 krim siang. Harga RM 59.90 satu pek. Untuk pembelian pek percubaan ini  caj pos sebanyak RM 6.00 ditanggung oleh pelanggan.

Jadi  RM 59.90 + RM 6.00 = RM 65.90*** murah kan???? Tak percaya anda boleh kira harga nett bagi setiap produk... tak rugi beli pek percubaan...:D

Untuk makluman yerk saiz sabun beras  besar sedikit dari sabun kolagen. Jadi untuk mengetahui apa fungsi set ini jom baca penerangan setiap produk. 

****TRIAL PACK / PEK PERCUBAAN NORMAL/JERAGAT******

DNARS SKINCARE SABUN MUKA KOLAGEN – **RM 13.90
Membantu menegangkan kulit wajah.- Menjadikan kulit lebih anjal.- Mengurangkan garis halus & kedutan pada wajah.

DNARS SKINCARE SABUN MUKA BERAS  **RM 13.90
Membersih & melembutkan kulit wajah, menyingkirkan minyak yang berlebihan pada wajah serta merawat masalah jerawat, jeragat, kulit kering, kulit tidak sekata, kulit kusam. Wajah akan menjadi lebih bersih, halus, licin dan tegang selepas dicuci.

**Magic Day Cream** +/- 6g RM 26.90
  • Mengawal kulit dan melindungi kulit dari pancaran sinar matahari serta membantu menghilangkan jerawat,jeragat,parut,bintik-bintik hitam, mencerahkan wajah.Mengandungi penapis (UVA/UVB & SPF35) untuk melindungi kulit dan sinaran UV.
( Cara Pengunaan : Sapukan Magic Day Cream SPF 35 selepas muka dibersihkan. Sebagai  pengganti bedak,tidak  melekat dan tidak berminyak.)

**Magic Night Cream +/- 6g**RM 26.90
  • Bertindak secara aktif pada waktu malam untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, mencerahkan wajah serta menghilangkan bintik hitam, jerawat,jeragat,kulit kusam dengan berkesan, melicin dan menegangkan kulit yang kendur serta mengembalikan keremajaan pada sel kulit wajah.
( Cara Penggunaan : Dipakai pada waktu malam sebelum tidur secara nipis sahaja )

**********Selamat mencuba*******************





No comments:

Post a Comment