Monday 13 May 2013

Skincare Dnars - Pek Percubaan Oily


Ini adalah pek percubaan Dnars bagi kulit berminyak ataupun kulit berjerawat. Ini pek jimat bagi anda yang merancang untuk mencuba dan hendak berjimat...Set ini mengandungi 2 sabun beras, 1 krim malam dan 1 krim siang. Harga set ini  RM 59.00 + RM 6.00 bagi caj pos. So RM 65.90 yerk.
Nak tahu fungsi produk untuk kulit kenalar baca keterengan dan fungsi bagi setiap produk. Jom baca:D


**** TRIAL PACK / PEK PERCUBAAN MINYAK/JERAWAT ******

**SABUN MUKA BERAS  **RM 13.90 ~ 2 ketul
Membersih & melembutkan kulit wajah, menyingkirkan minyak yang berlebihan pada wajah serta merawat masalah jerawat, jeragat, kulit kering, kulit tidak sekata, kulit kusam. Wajah akan menjadi lebih bersih, halus, licin dan tegang selepas dicuci.

**Magic Day Cream** +/- 6g RM 26.90
  • Mengawal kulit dan melindungi kulit dari pancaran sinar matahari serta membantu menghilangkan jerawat,jeragat,parut,bintik-bintik hitam, mencerahkan wajah.Mengandungi penapis (UVA/UVB & SPF35) untuk melindungi kulit dan sinaran UV.
( Cara Pengunaan : Sapukan Magic Day Cream SPF 35 selepas muka dibersihkan. Sebagai  pengganti bedak,tidak  melekat dan tidak berminyak.)

**Magic Night Cream +/- 6g**RM 26.90
  • Bertindak secara aktif pada waktu malam untuk menanggalkan sel-sel kulit mati, mencerahkan wajah serta menghilangkan bintik hitam, jerawat,jeragat,kulit kusam dengan berkesan, melicin dan menegangkan kulit yang kendur serta mengembalikan keremajaan pada sel kulit wajah.
( Cara Penggunaan : Dipakai pada waktu malam sebelum tidur secara nipis sahaja )

********** SELAMAT MENCUBA***********




No comments:

Post a Comment